piątek, 21 lutego 2014

Masło z awokado



Dzisiaj mam dla Was trochę nietypowy jak na mnie przepis. Bardzo dietetyczny i zdrowy. Niestety "lepsza połowa" jest zmuszona do porzucenia na jakiś czas przetworów mlecznych, pszenicy i wielu innych alergizujących produktów. Dzięki temu jednak, w nadchodzących tygodniach możecie się spodziewać wielu dietetycznych, bezglutenowych i hypoalergicznych przepisów. To co przygotowałem dla Was na dzisiaj jest banalnie proste ale także smaczne. Dzięki temu nawet ja zaprzestałem na razie smarowania pieczywa masłem. 

Masło z awokado:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 1 limonka
  • 3 łyżki oliwy z oliwek 
  • szczypta soli
Przygotowanie masła jest "idiot proof". Wszystkie składniki blendujemy ze sobą na jednolitą masę. Do masła można dodać wiele różnych rzeczy. Ten przepis to taka baza, którą możecie dowolnie wzbogacać. Ja bardzo lubię dodatek natki pietruszki, która wzbogaca smak. Masło jest idealne do pieczywa. Sprawdza się również jako dip do warzyw czy mięs na zimno.


SMACZNEGO...

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Ja jak się doda banana, to wyjdzie pyszny pasto-mus :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bananem jeszcze nie próbowałem, ale brzmi bardzo interesująco. Dzięki za pomysł.

      Usuń