wtorek, 4 lutego 2014

New York Times polubił tę kanapkę


Jeśli śledzicie mnie na Instagramie (do czego serdecznie zapraszam) mogliście zauważyć, że zdjęcie powyżej polubił oficjalny profil działu kulinarnego New York Timesa. Niby nic, ale nie będę ukrywał, że to bardzo przyjemna niespodzianka. Postanowiłem podzielić się także z Wami pomysłem na tą pyszną kanapkę. 

Kanapka jest niesamowita i jeśli spróbujecie, na pewno na długo zagości w Waszym jadłospisie. 

Ulubione pieczywo smarujemy kozim twarożkiem, polewamy miodem (ja użyłem miodu pomarańczowego) i posypujemy posiekanymi listkami mięty. 

SMACZNEGO...

1 komentarz:

  1. Nie tylko wyszukane dania zasługują na uwagę :) Banalnie prosta kanapka, ale jednak ma to 'coś' :) Spróbuję z dodatkiem mięty (bo kanapkę z kozim serkiem i miodem jadam), może mnie też smak aż tak urzeknie? :)

    OdpowiedzUsuń