poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wspomnień czar, Kulinarny Piknik Blogerchefa

zdjęcia Blogerchef
Aby zamknąć temat Blogerchefa mam dla Was jeszcze krótką relację z Kulinarnego Pikniku Blogerchefa, który odbył się dzień po konkursowych zmaganiach.

Po pełnym wrażeń i długim świętowaniu, poranek rozpoczął się dla mnie około południa. Idąc hotelowym korytarzem, mijając gipsowe greckie boginie i średniowieczne trony, poza odgłosami rosnącej trawy dochodziły mnie odgłosy wielkiej kulinarnej imprezy.


Po posileniu się kilkoma próbkami piwa z browaru Amber,który uwielbiam, postanowiłem spędzić ten dzień w pozycji przyczajonego tygrysa, obserwować i ewentualnie wyrywać, co najlepsze kąski powstające na różnych stoiskach.

Grupa pod wezwaniem Winiar przygotowywała chłodnik z proszku, co trochę zbiło mnie z tropu, ale na szczęście grillowali też całkiem smaczne rybki.  
zdjęcia Blogerchef
Marek Mocny, z mojego ulubionego hotelu Poziom 511 wraz z ekipą blogerów produkowali bardzo ciekawe rzeczy przy pomocy piwa wspomnianego już przeze mnie browaru Amber.

zdjęcia Blogerchef
Dawid Pietrasz, szef kuchni hotelu Szafran wyczarowywał imponujące, małe dzieła sztuki z produktów marki Ole.  
zdjęcia Blogerchef
Oprócz tego odbywały się warsztaty z czekolady, pokaz Jana Kuronia z produktami Fit&Easy i pewnie jeszcze kilka innych atrakcji, których nie zdążyłem zanotować.
zdjęcia Blogerchef
Dla mnie najważniejszym punktem Pikniku i tym co sprawiło, że odzyskałem utraconą poprzedniego wieczoru energię, był pokaz na stoisku Sokołowa, gdzie grillowano ich (znowu moje ulubione) steki wołowe. Pod okiem Zbigniewa Kurleto najpierw dowiedzieliśmy się jak przygotować idealne steki, a kiedy widownia się rozeszła, dzięki uprzejmości marki Sokołów mogłem przygotować dla siebie i kilku znajomych parę soczystych steków.  
zdjęcia Blogerchef
Uważam, że Kulinarny Piknik w tegorocznym wydaniu był strzałem w dziesiątkę organizatorów. Nie tylko przybyli blogerzy mieli okazję nauczyć się czegoś nowego ale także zwykli ludzie, który odwiedzili tą otwartą dla wszystkich imprezę.  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz